onsdag 2 januari 2013

2013

2013

Då var vi inne i ett nytt år

Jag har inte givit några löften till någon.
utom inom mig själv.

Det första jag känner för är att lova mig själv är
-att tänka positivt
-äta bra mat
-syre produkter som går på cellnivå
-rena systemet med olivolja citron och vatten. samt bygga upp kroppen m mineraler och vitaminer
...........................................................
2012
återhämtningens år
............................................................
 2011
mådde jag fruktansvärt.

Tog saken i egna händer,det är bara jag som känner min kropp
lämnade en hårtuss för analys till www.alternativet.com
jag var i det läget desperat, min kropp fungerade inte,stängde av allt gick som en robot

Dålig metabolism samt höga kopparvärden var en av orsakerna,
började i sep/0kt med en dunder mineralkur.
började sakta återgå till livet,
Nu har det gått ett år och ca tre månader
  och jag börjar få tillbaka livslusten sakta men säkert.
Man måste ju tänka på att jag har säkert haft detta
"fibro tjosan i 20år".
Så man måste ge kroppen en tid att återhämtas.
........................................................................
bi njurarnas funktion är viktig att få igång,funkar inte de så funkar inte sköld körten,
osv osv
Ja fibro tjosan kallar jag det för jag tror att många får stämpeln Fibromyalgi för att det stämmer in på så många
andra diagnoser som kanske är kostbara att utreda.
................................................................
Heder till alternativet och deras syreprodykter ,mineraler m.m och det goda supporten man får vid en analys. rekommenderar dem  varmt.
Så nu ser jag fram mot ett ännu bättre år, att få njuta av tillvaron, att få många fler "bra dagar".
Det är min målsättning för 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar