tisdag 25 september 2012

Fibrosjuk eller sjuksjuk

Efter en veckas förskylning trodde jag i mitt enfald att jag skulle vara bra men inte då.
Efter 10dgr känner mig risigare än vanligt.
 Detta tar knäcken på en som har fibro,
 för man är redan så dj nergången i kropp och själ.
 Också ska man försöka kravla sig upp från detta helvete,
det tag dubbelt så lång tid för en annan än för en som har en frisk kropp.
 Inom sprudlar energin att vilja vara glad allert och känna sig tillfreds.
Men vart är orken?
 Den är borttappad.
 Det lilla ork jag hade som jag var så tacksam för.
Kom tillbaka, snälla ork fixar inte utan dig....
vilat och hoppas jag får en kick i kväll på Medial kursen, kanske finns det någon ovan där som kan ge mig en spark i baken.
Önska mig lycka till........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar