lördag 13 oktober 2012

Familjemiddag

Lördag
laddar lördagen för en samling av min familj att fira
min mor som fyllt 85 år 
 mina barns mormor
mina barnbarns gammelmormors
.....................................................................................................................................
pajer taco brocoli och skinka samt taco buffe, det gäller att bjuda på något så det passar de flesta,
för det är övervägande barn.
Mor
Maken och jag
Son och sonhustru
Dotter och måg
5 barn mellan 9-15
3 under 5 år
15 st som det ska passa.
................................................................................................................................
Och som avslutning blir det rice krisp tårta som alla gillar

nu ska jag fixa det sista och har en önskan om att alla ska vara nöjda och GLADA  .

Ha en trevlig Lördag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar